sobota 1. júna 2013

Mesačná chvastačka: Máj 2013

Meme je od Judit.
Cieľom je pochváliť sa novými knihami, ktoré sme si za mesiac zadovážili.
Ahojte :) Pridávam sem prvú blogovú mesačnú chvastačkou :D Myslím si, že tento mesiac bol naozaj produktívny, keďže mi pribudlo až deväť nových kníh :)  Poďme sa teda na ne pozrieť:
*************************************************
Knihy, ktoré som si kúpila:

Máme tu prvé štyri knižky. Z tejto štvorice som zatiaľ prečítala Ochrankyňu a pomaličky čítam aj Zuzaninu skrytú tvár. Všetky boli naozaj lacné, Dokonalý pár a Pod vražednou oblohou len za 2,99E a  knihy od Naty za 4,90E. No nekúp to :D 









*************************************************


Tieto tri krásky som si kúpila dnes, a rozmýšľala som, že či ich uvediem v tejto chvastačke alebo v budúcej, ale tak ešte je len prvého, takže to nie je moc veľký rozdiel :) Na Záblesk a Záhrobie som čítala pozitívne recenzie, a keď som ich obe videla za 3,99E, tak som ich proste musela mať :D A prvá, tá ma zaujala predovšetkým obálkou a už keď som bola taká rozbehnutá, tak som si povedala, že predsa za 2,99E ju musím kúpiť :) Takže tu máte všetky knihy, ktoré som si za tento mesiac kúpila :)
*************************************************

Knihy, ktoré som vyhrala:


Raz za sto rokov mám to šťastie, že niečo vyhrám :D U E_V_E sa nedávno konala súťaž pri príležitosti založenia a oslavy 1.roku na jej blogu :) Ja som mala to šťastie a vyhrala som Proroctvo sestier a Čierny sneh, ktoré mi akurát dnes dorazili a bola som si po ne na poštu :) Veľmi pekne jej za ne ďakujem :)
*************************************************


A tu ich máme všetky pokope :) Aké knihy pribudli vám? Určite mi napíšte do komentárov, som zvedavá ;)

2 komentáre:

  1. Ochrankyňu by som chcela!
    Pod vražednou oblohou je úžasná kniha 8)
    Dokonalý pár má skvelú tému, ale zase až tak ma nenadchol.
    Záblesk sa mi veľmi páčilo aj keď je to moc cukríčkové 8D Chystám sa na 2ku!
    Dcéru dymu a kostí mám rozčítanú ale už aj mesiac, už sa budem snažiť dočítať tento mesiac, lebo je to zaujímavá téma.
    Nemáš za čo, som rada, že knižky potešili 8) Potom daj vedieť názor na ne, lebo Proroctvo sestier sa chystám čítať určite, lenže kedy, to je ešte vo hviezdach 8D a edíciu Triler zatial zavrhujem, ale kebyže sa ti páči Čierny sneh tak možno by som tomu dala šancu, uvidím 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmmm, veľmi dlhé hmmm, no...závidím Ochrankyňu. Proroctvo sestier mám a vôbec sa mi nechce to čítať, poslednou dobou čítam už iba české knihy. Ach. Ale Pod vražednou oblohou by som predýchala aj slovensky. No neviem. Ale tých kníh je tak veľa. Pohľad na veľkú kopu poväčšine sympatických alebo aspoň sympaticky vyzerajúcich kníh vždy...doslova nadchne a mňa momentálne núti doteperiť sa do izby a začať čítať. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :) Veľmi si to cením :)