pondelok 17. júna 2013

Knihobraní #9 - Kniha s nejošklivější obálkou

Projekt u VeEee.

Kniha s nejošklivější obálkou
17. června - 18. června
Ne vždy se povede, co naplat, jaká kniha z vaší knihovničky má tu nejošklivější obálku?

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Myslím si, že je naozaj ťažké posúdiť krásu a škaredosť obálok kníh. Každá z nich má niečo do seba. Pri jedne Vás môže zaujať font písma, pri druhej prostredie, pri tretej design a spracovanie a takto by som mohla pokračovať do nekonečna. Knižky, čo vlastním vnímam ako svoje "deti," a určite je nemiestne tvrdiť o akejkoľvek z nich, že je škaredá. To by som si nikdy nedovolila. Avšak pri dnešnom knihobraní výnimka potvrdzuje pravidlo. Téma je jasná; vybrať knihu, ktorá má najškaredšiu obálku. Pri výbere som sa nemusela nejak extra zamýšľať, hneď bolo jasné, ktorá to bude. Hviezda. Knihu som dostala do daru na Vianoce pred pár rokmi. Od Danielle som dovtedy nečítala žiadnu knihu, ani som sa moc nezaujímala o jej tvorbu, a myslím, že som dobre robila. Knihu som prečítala, no nezaujala ma. Neviem, prišlo mi to nemasné a až moc presolené. Ale o to tu teraz nejde (:D). Obálka na mňa vplýva nie moc dobrým dojmom. Okrem tej hviezdy mi príde taká suchá, nemá žiaden šmrnc. Na Martinuse som hľadala ďalšie knihy z jej tvorby a všimla som si, že drvivá väčšina vyzerá podobne, no napokon, pre tieto knihy je to charakteristické. Sorry, Hviezda, no vyhrala si nateraz titul "kniha s najhoršou obálkou." Akú knihu ste si vybrali vy?

6 komentárov:

  1. Ta obálka opravdu není pěkná. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že sú aj horšie, nie je nejaká nápaditá, ale vyslovene škaredá sa mi nezdá. Mám aj horšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslím že si s tím nakladatelství moc práce nedalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Povedala by som, že si s tým nedali žiadnu prácu :D

      Odstrániť
  4. Tak to je nejaká prťavá hviezdička 8DDD

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :) Veľmi si to cením :)