štvrtok 13. júna 2013

Knihobraní #7 - Kniha, která mě opravdu rozplakala

Projekt u VeEee.

Kniha, která mě opravdu rozplakala
13. června - 14. června
Někteří autoři se snaží o srdcervoucí konce a některým se to opravdu povede. Jaká kniha upřímně rozplakala právě vás?

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 Dnešný článok ku knihobraniu bude vážne rýchly a stručný. Už od včera som rozmýšľala, či ma nejaká kniha z mojej knihovničky rozplakala alebo aspoň priviedla k slzám. Ako som tak nad tým dumala, jediná knižka, ktorá mi napadla bola Hostiteľ, avšak už som ju použila u prvého knihobrania a knihy sa nemôžu opakovať, čo je škoda :D Ja nie som ani moc taký emotívny človek, čo sa čítania týka, samozrejme, keď je nejaká akcia alebo tak, tak cítim ako mi bije srdce a krv sa mi valí žilami, ale pri nejakých smutnejších slovách nemám tendenciu plakať. Ale možno to bude aj tým, že som ešte nečítala tú správnu knihu. Ktovie. Každopádne, na dnes tu nebude žiadna, ale možno niekedy v budúcnosti sa pritrafí :)

1 komentár:

  1. Mňa rozrevala úplne najviac Clockwork Princess od Cassandry Clare a Trilógia Temné hmoty od Pullmana - ten koniec ma fakt zabil, pri oboch knihách.
    Asi to bude znieť divne, ale čo sa týka Hostiteľa, to som revala iba pri filme, pri knihe nie :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :) Veľmi si to cením :)